PR komunikace
Umíme všechny formy komunikace, které moderní public relations (PR) nabízí. K přípravě kampaně jakéhokoli typu přistupujeme individuálně tak, aby návrh strategie a zvolené PR nástroje byly pro klienta co nejefektivnější a vzájemně se smysluplně doplňovaly. Dobře připravenou kampaní pak přes média zvýšíme povědomí cílové skupiny o vaší firemní značce, produktech či službách.
Media Relations
- Soustavná, aktivní a korektní spolupráce s novináři za účelem úspěšné prezentace komunikované značky, produktů a služeb v médiích zaměřených na vaši cílovou skupinu
- Konkrétně v tištěných, rozhlasových, televizních médiích, na webových portálech, prostřednictvím sociálních sítí, chatů, resp. diskuzních a komunitních klubů
- Formou tiskových zpráv, rozhovorů, tiskových konferencí, neformálních setkání, soutěží aj.
- Prostřednictvím dobrých kontaktů a individuálních schůzek s novináři nepřetržité vyhledávání mediálních příležitostí k pozitivní prezentaci klienta
- Vyhodnocování úspěšnosti mediální komunikace formou pravidelného monitoringu
Produktové PR
- Zviditelnění produktů a služeb jejich pozitivní prezentací v médiích pro danou cílovou skupinu
- Při uvádění nových produktů i jako podpora již zavedených produktů na trhu v ČR i SR
- Mediální výstupy informují potenciální zákazníky o existenci produktů či služeb, s důrazem na jejich kvalitu a další benefity, a motivují je k nákupu produktů či k využití služeb
Korporátní PR
- Vystavění a posilování dobré image společnosti, upevnění jejího postavení na trhu, zviditelnění značky a její odlišení od konkurence prezentací v médiích, potažmo u veřejnosti
- Mediální komunikace ekonomických, personálních i jiných témat klienta, mj. i formou rozhovorů s managementem společnosti
- Mediální výstupy zajistí informovanost potenciálních klientů i obchodních partnerů o stávající situaci a pozici vaší společnosti na trhu
Krizová komunikace
- Analýza příčin, scénář a plán krizové komunikace
- Rychlá a odpovídající reakce na konkrétní mediální výstupy
- Argumentačně podpořená pozitivní prezentace v širších médiích
Interní komunikace
- Analýza interních komunikačních systémů, návrhy komunikační a firemní strategie
- Spolupráce při vytváření motivačních programů
- Semináře, konference – námět, kreativní návrh, kompletní organizace, produkce, medializace
- Školení a poradenství
- Firemní tiskoviny, prezentační brožury, klientské magazíny aj.
Redakční práce
- Zpracování, editace a korektura textů na klíč
Jaké výhody přináší komunikace prostřednictvím PR článků?
- Prostřednictvím PR článků sdělujete cílové skupině i ty informace a souvislosti, pro které není ve formátu klasické inzerce prostor
- Informace sdělované pomocí PR článků na redakčních stranách zasahují i ty, kteří mají jinak vůči reklamě averzi
- Charakter redakčního zpracování a umístění na redakčních stranách zvyšuje jejich důvěryhodnost u čtenářů
- Při porovnání s klasickou inzercí je PR komunikace většinou cenově výhodnější a poskytuje větší prostor pro prezentaci klienta
- PR komunikace zlepšuje a pozitivně upravuje vztahy klienta s veřejností